Min bilder
Namn:
Plats: Sweden

fredag 14 maj 2010

china

jag kom med förslaget idag att äta på china, sagt och gjort. det gjorde vi, big mistake! usel mat :)
efter det gick vi till ett fik och tog en cappuchino, supergod! pratade i nån/några timmar, behöves verkligen lite tid själva! när vi gick därifrån frågade jag var klockan var, och gheyath sa att han inte bryr sig om tid när han är med mig. men jag ville veta, så han letade efter sin mobil. men den var borta :/ så vi gick till chinarestaurangen igen, för jag visste att han hade glömt den där. men dom sa att dom inte hade den! men när vi kom hem så mötte vi hans kompisar som kom typ springande och frågade vad hans mobil gjorde på en restaurang! så vi sprang till närmsta taxi och åkte tillbaka till restaurangen, betalade för att få telefonen tillbaka, och åkte hem. poängen med telefonen var att dom hade den, redan från första början när vi frågade efter den. men dom sa att säkerhetsvakten hade hittat den, och nu är frågan.. vart var den säkerhetsvakten? dom hade ingen. dom tänkte sälja mobilen, men insåg att den var på arabiska, så hade ingen användning för den.

nu blir det att spela lite cs och sen gå och dejta kudden med älskling! :)

puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida