Min bilder
Namn:
Plats: Sweden

onsdag 12 maj 2010

on the line

tänkte börja blogga lite igen, så tog bort gamla inlägg och startar om på nytt!
känner för att kunna blicka tillbaka och se vad jag gjort tidigare och så vidare.

anyway, som många redan vet så är jag i ukraina hos min underbara pojkvän! vet inte än när jag sätter mig på planet hemåt.

idag var det meningen att vi skulle dra iväg till gymmet, men kom inte upp i tid, så blev en slapp dag idag. just nu väntar jag bara på mat vilken nog är klar om 15 minuter. sen senare ikväll blir det nog att spela lite counterstrike men ska försöka att komma i säng i tid ikväll om jag ska orka upp imorgon. väntas lite gym imon hoppas jag!

ska försöka få upp lite bilder och lite mode i bloggen nu också, vi får se hur länge det håller.

nu blir det in i en dusch, kanske skriver mer senare

<3

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

älskar dig <3

12 maj 2010 kl. 20:43  
Anonymous Anonym sa...

Vad bra att du inte ätit godis nötter är hälsosamt men röka är inte bra. Puss puss från farmor o farfar

19 maj 2010 kl. 18:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida